Σάββατο, Ιουνίου 06, 2020

ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ Ο θάνατος του αστρίτη και άλλες ιστορίες

ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ
Ο θάνατος του αστρίτη και άλλες ιστορίες

Σε όλες και όλους, όσοι εκφράσατε τη χαρά σας και την αγάπη σας για τη βράβευση του βιβλίου μου "Ο θάνατος του αστρίτη και άλλες ιστορίες", θέλω να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου για τις ευχές και τα καλά σας λόγια. Είστε πολλές και πολλοί, ωστόσο η αγκάλη μου σάς χωρά όλους και θέλω να σας πω, ότι είμαι πολύ συγκινημένος από τα ωραία σας λόγια.
     Το βιβλίο μου, περιέχει ιστορίες, οι οποίες έχουν σχέση με τον τόπο όπου είδα για πρώτη φορά το φως. Περιγράφει τη σκληρή ζωή των ανθρώπων μέσα σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο κοινωνικό πλαισιο, μιας εποχής που έχει φύγει οριστικά.
     Θέλω να πιστεύω, ότι συνεχίζω τη μακρά παράδοση του τόπου μου που ξεκινά με τον "Πατριάρχη" Ανδρέα Καρκαβίτσα, κατόπιν με τον παραγνωρισμένο σήμερα Διονύσιο Κόκκινο, συνεχίζει με τον Νίκο ΚΑΧΤΙΤΣΗ και φτάνει στον Η.Χ. Παπαδημητρακοπουλο... Απ' όλες αυτές τις πηγές πίνω νερό... 
     Η γλώσσα του βιβλίου μου είναι τα Ελληνικά, όπως τα μιλούσαν οι γυναίκες της οικογένειας μου, του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος, οι γυναίκες του τόπου μου. Σε πολλές περιπτώσεις, οι γυναίκες αυτές, δεν είχαν καμία μόρφωση, ίσως να μην ήξεραν γραφή κι ανάγνωση. Μιλούσαν όμως τη γλώσσα του Ομήρου. Η γλώσσα αυτή των αντρών και των γυναικών του τόπου μου, που σκυμμένοι πάνω στη γη, κέρδιζαν με υπεράνθρωπο αγώνα το ψωμί τους, με τα ελαττώματα και τα προτερήματα τους, με τις αγάπες, τις φιλίες και τις έχθρες τους, είναι η περιουσία μου... Όλοι αυτοί οι απλοί άνθρωποι, υπάρχουν μέσα στη σελίδες του βιβλίου μου. Όλοι αυτοί που έζησαν και ζουν στο στενό σύμπαν του μικρού μου χωριού. Της Νεμουτας Ηλείας... Μπροστά τους σκύβω ευλαβικά συγκινημένος και τους ευχαριστώ...
     
Εκφράζω τις ευχαριστίες στην εκδότριά μου Γιώτα Κριτσέλη Εκδόσεις ΚΙΧΛΗ), για την συμβολή της στην έκδοση του βιβλίου μου Ο Θάνατος του Αστρίτη και άλλες ιστορίες...
     
Στο Υπουργείο Πολιτισμού και στην Επιτροπή των Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας για την τιμή που μου έκαναν...
     
Τέλος αφιερώνω το Βραβείο στην αγαπημένη μου μάνα και στον καλό μου πατέρα, οι οποίοι μ' έμαθαν να μιλώ και να αγαπώ τη γλώσσα μου, καθώς και στον γενέθλιο τόπο μου, την Νεμούτα Ηλείας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: