Σάββατο, Μαΐου 04, 2019

Δημήτρης Κανελλόπουλος, Μνήμη και χρόνος

JULES PERAHIM, Bird and Figure, [1971],Oil on plywood

17 × 29 cm (6.7 × 11.4 inch)
Μνήμη και χρόνος
Στον Θανάση Κωσταβάρα, στον Χρίστο Ρουμελιωτάκη, στον Δημήτρη Γιακουμάκη…

Σε αυτό το θεριό του χρόνου
του ανήμερου, που κατασπαράζει
τις μέρες,
τους μήνες
τις στιγμές μου,
η μνήμη
των χαμένων συντρόφων,
έρχεται ξανά και ξανά
τις νύχτες
στη σκέψη μου.

Κρατώ σφιχτά μέσα μου
την ακριβή μνήμη
των χαμένων αδελφών!
Την κρατώ στην καρδιά μου
εικόνα διάφανη
των νερών
και των κρίνων,
μια λαμπερή μέρα στις Αγριλιές
απ’ όπου ξεκίνησα.
Φυλαχτό,
από χέρι ακριβό,
δεμένο καλά στη μέσα
τσέπη.

Και προχωρώ μέσα στο δύσβατο μονοπάτι
αυτού του δύσκολου καιρού
ψελλίζοντας λέξεις ξεχασμένες,
λέξεις γι’ αυτούς,
που άφησαν ψήγματα αγάπης
στην πόρτα της ψυχής μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: